Rolig blogg

Hittade den här bloggen idag. Den var rätt underhållande.. Jag hittade den genom min favvo-blogg, "vad är grejen" Jag känner att jag behöver lite avlastning i värmen (höhö). Skulle ha varit ner på stan med Mona idag men ingen av oss var speciellt sugen så vi sköt på det till på fredag. Så nu vet ni det..


Som väntat lät reaktionerna inte vänta på sig på mitt senaste inlägg på Sourze, det är faktiskt sorgligt att se hur vissa inte ens är beredda att lyssna, hur de utan att ens läsa klart artikeln skriver en snäsig kommentar. Som om jag har hoppat på dem personligen.  Jag blev till och med lite tårögd. Inte för att jag blir ledsen för att de inte gillar min artikel för det skiter jag i, men jag blir ledsen när de inte ens vill lyssna, tar ner mig till en lägre nivå och sen påstår att det jag skriver är påhittat och rena lögner. Jag blir ledsen för att de inte ens för en stund tänker efter, kan tänka sig möjligheten. Då känner jag mig förlorad. Men jag måste försöka tänka på att de som håller med ofta inte skriver någon kommentar, vilket är synd men ändå ett faktum.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0