När jag blir rik...

Stockholm är rätt fint ändå.. Tänkte på det när vi var där igår.. När jag blir rik då kanske jag kommer flytta till Stockholm ändå. Det finns ju liksom mycket större chans att utveckla karriären där och bli ännu rikare. Då ska jag bo i en skitcool lägenhet vid vattnet, så man kan gå ut och på morgonen och simma en sväng. Fast jag kommer i och för sig inte vara så mycket i min stockholmslägenhet på sommaren. Den kommer jag nog mest att tillbringa i mitt sommarhus i Frankrike eller Italien. Och där kommer jag ju ha pool, fast nära till havet också så klart för jag gillar hav, lukten av hav - fast inte så mycket att simma i hav för jag får jämt kallsupar och det är ganska äckligt plus att det bor konstiga varelser i hav som jag inte riktigt litar på. Därför ska jag ha en pool där jag kan simma, havet ska bara användas för att plaska i och kanske leka i vågorna ibland för det är rätt skoj. Sen ska jag sitta på min veranda på kvällarna, dricka vin och se solen gå ner i horisonten och höra vågorna slå mot stranden och då kommer jag veta att jag är fri! Fri och lycklig! Och jag kommer nog kanske inte återvända till min stockholmlägenhet till hösten heller för jag trivs så bra i mitt strandhus och Sverige är så kallt och kladdigt på hösten och vintern. Kanske kommer ett par månader till våren. Vi får se hur jag gör. Det är ju ett år eller två kvar så jag hinner nog tänka ut någon bra plan för hur jag ska dela upp året.

image93

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0