"Minna, du är en kändis!"

Carro tycker att jag är en kändis för att EN person på Suncity igår sa att han hade läst min blogg. Åtminstone tror jag att det var det han sa. Det var väl rätt sent när vi skulle beställa den drinken och jag var lite full (jag måste skriva lite av hänsyn till min mamma). Dessutom började Carro säga saker som: "Visst är hon rolig!?" och "Alltså Minna är skitrolig!" och andra snälla saker. Jag stod mest och var röd. Visst är det roligt när ens kompis öser komplimanger över en till någon annan men det går ändå inte låta bli att skämmas lite och om det är till en kille så får man alltid känslan av att han får känslan av att ens kompis försöker sälja ut en. Undra om hon gjorde det, det kanske hon gjorde.. Tja, han va ju rätt söt..

 

Festen var riktigt rolig. Det kom mycket folk, det var blandat folk och sånt är ju skoj. Krogen var okej. Det var lite tråkigt att alla utom jag och Carro ville till Goya. Suncity är ju the win liksom, vad ska alla till tråkgoya att göra?

 

Nu orkar jag inte skriva mer, mitt huvud håller på att exploderar - vilket det föresten dessutom har pysslat med heeela natten så jag har typ knappt sovit något. Så går det när man äter köttbullar!

 

Bilder från igår kommer så fort Carro behagar skicka dom till mig


Kommentarer
Postat av: Anonym

kul :D

2007-06-17 @ 13:59:24
URL: http://www.sexykisses.blogg.se
Postat av: Mamman

Ja men då blir ju mamman väldigt lugnande, att Du bara var "lite" full, det känns tryggt.

2007-06-17 @ 18:36:57
Postat av: Minna

Ja, knappt nå full alls faktiskt..

2007-06-17 @ 18:39:11
URL: http://simplysolo.blogg.se
Postat av: syrran

gahahahaha..... =)

2007-06-19 @ 20:25:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0