Lyckliga studenter!

Idag bjöd jag mamma och pappa på mat. Jag blir lika förvånad varje gång det jag lagar faktiskt blir gott. Jag gjorde äppelpaj till efterrätt, det blev jättemycket kvar. Jag kommer äta ihjäl mig på äppelpaj - jag som inte ens gillar det speciellt mycket.

 

Jag är så avundsjuk på alla studenter! Jag vill också vara ung och fri! Jag vill också fira studenten utan att få hjärnskakning liksom. Jag vill också precis vara färdig och ny med alla beslut framför mig. Man fattar inte hur bra man har det när man precis har tagit studenten. Jag önskar att jag visste allt jag vet nu och fick vara nitton igen.

image141

Kommentarer
Postat av: mamman

Tack för maten, det var jättegott och för födelsedagsboken, Svinalängorna, den ser jag fram emot att läsa

2007-06-08 @ 08:38:08
Postat av: Minna

Varsegod! =D Jag tror du kommer tycka om den =)

2007-06-08 @ 10:39:57
URL: http://simplysolo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0