Levnadsöde schlevnadsöde

Jag har gjort det! Jag har äntligen gjort det! Jag har läst klart "Alkemisten". Men det gick trögt. Fast jag måste säga att den tog sig i slutet. Och jag fattar tanken med den. Lev inte i det förgångna eller i framtiden - lev i nuet. Och allt som händer, händer av en anledning. Det får en att växa och det tar en till nästa punkt i livet. Man måste gå igenom dåliga saker och hårda prövningar för att fullfölja sitt levnadsöde. Men det måste ju finnas bättre sätt att få fram det på än med den där tråkiga boken. Undra vad mitt levnadsöde är? Nu vill jag att det ska hända nå roligt! NU! Jag tror jag har fått vårkänslor, eller sommakänslor. Jag vill ha lite action, för nu är jag uttråkad. Fast visst nej, det fick man ju inte vara. Man måste lyssna till sitt hjärta och på vad det har att säga så kommer det snart att hända något, eller? Men jag har liksom inte tålamod till det. Jag har inte tålamod att vänta på nå jäkla levnadsöde. Jag tycker inte att en sak leder till något annat just nu.. Kan inte någon underhålla mig, jag har tråkigt! Hello? Anyone?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0