Jävla prickar alltså!

Mamma säger att jag måste gå till läkaren med mina töntiga prickar som jag skyllde på helt oskyldiga Malaco Truly - det var inte ert fel, kan ni någonsin förlåta mig. Hålla på och anklaga oskyldigt godis för att orsaka prickar helt obefogat. Nä, vettefan varifrån dom kommer men dom verkar vara här för att stanna. Eller bli fler. Men vad ska läkaren kunna göra? Han kommer nog att säga nåt som: "Hmm, det är nog nå slags prickar det där.." Så kommer jag irriterat svara att det kan jag väl se själv. Då kommer han att säga att det var ju klarsynt av mig plus att han kommer undra om vi möjligtvis gick tillsammans på läkarlinjen. Jag kommer att sucka och fråga varför jag har prickar. Läkaren kommer inte att ha en aning om varför jag har prickar över hela kroppen så kommer han säga att dom nog går bort av sig själv snart, sen kommer jag att få gå hem. Efter att ha fått pungat ut med 300 spänn, så klart. Nää, jag tror jag väntar lite till och ser om dom går bort själv först innan läkaren beordrar mig att göra det.


Kommentarer
Postat av: Julia

Jag hatar också att gå till läkaren, så tråkigt!

2007-06-26 @ 11:23:39
URL: http://juwlig.blogg.se
Postat av: Stefan

Du, du är inte ensam.. Å de där är precis vad läkaren kommer att säga.. Tro mig.. Vart där 3 gånger.. hehe

2007-06-26 @ 11:34:19
URL: http://nordan79.blogg.se
Postat av: Minna

Jag visste det! Se jag behöver inte alls gå!

2007-06-26 @ 11:39:04
URL: http://simplysolo.blogg.se
Postat av: Kermit

är du fortfarande prickig? fan vad äckligt!

2007-06-27 @ 15:09:03
Postat av: Minna

Prickar is the shit!

2007-06-27 @ 15:19:45
URL: http://simplysolo.blogg.se
Postat av: syrran

jaha... får vi försöka hitta en ny pricklösning, eller?? Läste en insändare i tidningen att man bara kunde komma med akuta ärenden fram till i höst (!?!) på hälsocentralerna, pga läkarbrist. Så du slipper nog läkaren. Jag förmodar att prickar du haft ett längre tag inte anses som akuta... Bäst du skaffar en prickig bikini så den matchar din kropp =)

2007-06-29 @ 12:51:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0