Jag behöver din hjälp!

Som jag skrev tidigare så har jag ju kommit på ett uppsatsämne, det var på tiden liksom. Men nu har jag ytterligare ett problem. Jag behöver fyra svenska deckare. Och jag är helt off när det gäller deckare. Jag tänkte ta Isprinsessan och Män som hatar kvinnor men det fattas liksom två. Det måste vara första boken i en serie (eller en fristående bok utan serie) och det ska vara en manlig och en kvinnlig författare (alltså inte till samma bok utan till en varsin bok). Det är här DU kommer in. Ta ditt ansvar för litteratur-Sverige eller hjälp mig i alla fall. Ge mig två deckare som stämmer in på ovanstående kriterier. I will love you until I die! Or you die, whatever comes first liksom. Alltså inte på riktigt ditt freak, jag älskar väl inte folk hit och dit för bokförslag.. Men jag kommer att gilla dej starkt alltså!

Kommentarer
Postat av: Stefan

Du, har inte läst en bok sen jag gick i skolan.. =oD Så sorry, kan inte hjälpa till.. hehe

2007-06-26 @ 21:35:38
URL: http://nordan79.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0