Förlåt Annika

Idag kunde man chatta med Annika Norlin så jag passade på att be om ursäkt för allt dumt jag har gjort hennes texter. Och jag är inte ensam! Ha!

MiniJag vill egentligen bara be om ursäkt för att jag skrålar med i din låtar när jag spelar dem på högsta volym hemma.. Och att jag sjöng "Jag har en älg i min väska" i tre veckor innan jag kollade upp texten.. Synd att du inte kommer till Gävle, finns det några planer på det längre fram kanske?
Annika Norlin/SäkertOh det är många som trott det om älgen! Det är nog mest ni som uttalar "Elle" och "älg" ungefär likadant. Jag säger "allllg", så att ni vet. Inga Gävleplaner tyvärr, du kanske kan skråla med lite högre så det hörs till gävleborna också

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0