Farliga kindben

Är det bara jag som tycker att Fredrik Ljungberg är typ lite ful, åtminstone inte snygg!

Hans kindben ser ut som om de när som helst ska få eget liv och ta sig ut ur hans ansikte. Kan de komma längre upp och ut liksom? Plus att hans kinder alltid är lite rosigt röda. Undra om han har något bra smakråd när det gäller rouge. Jag är lite rädd för Fredrik Ljungbergs kindben.


image138

Fan, när jag letade efter bilder på honom så hittade jag inga riktigt fula. Måste nog erkänna att han kanske är lite snygg ändå, men bara lite. Fan att jag aldrig kan vara konsekvent! Fast hans kindben är fortfarande läskiga!

Ska fotbollen börja någon gång eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0