Envis jävel

Jag: Ja, hallå

Manlig Försäljare: Ja , hejsan jag ringer från Vevay och du är ju medlem hos oss

Jag: Ooooo, jag vill gå ur, kan jag det nu?

Försäljare: Erhm.. Nä, alltså jag ringer ju inte från kundtjänst..

Jag: (besviket) Nähe

Försäljare: Just nu har vi ett erbjudande som gör att du får två ansiktsmasker helt gratis!

Jag: Nä, jag vill inte ha...

Försäljare: Men alltså, dom är ju gratis, allt du betalar är frakten på 29,90!

Jag: Nä, era grejer har skitdålig kvalité, jag vill inte ha!

Försäljare: Fast just dom här har blivit väldigt uppskattade..

Jag: Nä, men alltså jag vill inte ha!

Försäljare: Men dom är ju gratis!

Jag: MEN JAG VILL INTE HA!

Försäljare: Har du kvar samma adress?

Jag: (misstänksamt) Ja

Försäljare: Ja men då kommer dom här till dej inom ett par dagar bara, direkt ner i brevlådan.

Jag: NEEEEJ!! JAG VILL INTE HA ERA DUMMA ANSIKTSMASKER!!!!!

Försäljare: Men..

Jag: Nej, nej, nej

Försäljare: (skitsurt) Ja, men hej då då!

Jag: (trevligast möjligt) Hej då, ha en trevlig dag!

 


Nu har jag badat och skrivit ytterligare ett inlägg, nästan hela min städ-playlist har gått utan att jag ens har börjat..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0