Däremot....

Någon som däremot är riktigt snygg, vilket jag har nämnt tidigare är ju Zinedine Zidane. Mums liksom! Jag började nästan gråta förra året under VM när incidenten hände. Jag köpte varenda sportbilaga efter det för att försöka klura ut vad som egentligen hände och varför min überhunk gjorde så där under sin sista match. Jag är lite dålig på det här med måttlighet men det har jag ju erkänt så många gånger förr så det kan ni ju faktiskt sluta tjata om. Då bodde jag ju dessutom i Uddevalla och där fanns det inte så mycket annat att göra. Jag kommer att sakna Zidane under EM, för han har väl inte ändrat sig och ska vara med? Eller? Eller? ELLER?

image139

Och mamma som sa att han aldrig ler...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0