Bara regn..

Nä, det blev inge solande hos mamma och pappa. Däremot blev det en promenad i spöregn! Och det är ju ungefär samma sak.. Kvällen igår spenderades först hemma hos Carro (jag och Linda firade att hon hade fyllt år, typ, vi gav henne presenter i alla fall). Sedan sprang jag hem till mamma igen och såg på säsongsavslutningen av Lost. Nu är alla serier slut och jag är inte ett dugg beroende längre.. Förutom att jag har lovat Carro att jag ska ta hem DH. Dessutom är jag lite sur över att Sverige inte ligger så mycket efter USA när det gäller Lost så nu får man vänta enda till nästa vår för att få se fortsättningen. Vad är det för stil liksom? På lördag är det PARTY! Weee-Hooo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0