A whole lot of nothing

Det finns så mycket annat att göra när man städar. Jag har hållit på i en timme nu men jag har liksom inte börjat, eller gjort något som gör att det ser mindre stökigt ut.. Jag har ordnat med en bra städ-playlist på datorn.. tappat bort mobilen, letat efter den i en kvart.. Kollat gamla sms och mms.. Lekt med hunden.. dragit upp persiennerna i sovrummet.. Läst bloggar.. varit på väg att skriva i min egen  (som vanligt har jag blivit helt förbjuden att skriva nåt som hände igår hemma hos föräldrarna, jag tycker inte om att bli censurerad - dessutom hade det varit ganska underhållande att skriva om pappas hypermoderna tröja). Men det är väl bara att bita i det sura äpplet och skriva ett inlägg om absolut ingenting istället............

 
Lämnar er med den här bilden som jag fick av Linda klockan 04.37.27 förra lördagen.. Eller söndag morgon..

Life in the fastlane!
 image130

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0