Ta lite, ge lite?

Kermit tycker att jag uppdaterar min blogg för sällan. Men jag får inte använda mig av hans roligheter. Nej serru det går inte, absolut inte för då tänker han minsann inte prata med mig mer. Är inte det lite enkelriktat? Jag ska liksom bara ge och ge men jag får aldrig ge på er bekostnad, utan bara på min egen! Tänk om jag inte har nåt att säga då!? Ni får skylla er själva om ni tycker bloggen är tråkig, så det så!

 

Iglar är vad ni är! Iglar som bara suger ur mina roligheter men inte låter mig bjuda på era! Sådana problem stöter aldrig de riktiga bloggarna på. De har givmilda vänner. Dom har ett ge och ta-förhållande. Inte nå jäkla enkelriktat där inte! Give a little, get a little liksom, vad hände med det?

 

Shame on you!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0