Mitt mest meningslösa inlägg någonsin

Nu har jag jagat tandläkare hela morgonen, erhm, nåja, mellan tjugo i ett och ett i alla fall.

Vad är det med tandläkare och semester egentligen? De måste ju kunna planera lite bättre väl? De som inte hade semester hade telefonsvarare och dem litar jag inte på. Till slut fick jag tag på trogna gamla folktandvården. Fick en tid 8,25 imorgon bitti, det är ju liksom inte ens någon idé att jag går och lägger mig. All nighter någon?


Hoppas nu att det är en tand som gör ont. Det kan lika gärna vara örat eller halsen, det gör liksom ont överallt. Att jaga en hälsocentral också känns lite oromantiskt.


Hur skulle ni ha kunnat överleva utan att få njuta av det här inlägget?

Nåja, egentligen raggar jag bara sympatier.


Kommentarer
Postat av: Anonym

stackars liiiten då!! hoppas tandläkarn får ordning på trutlamentet, så du slipper jaga runt mer sen =)

2007-07-12 @ 22:05:20
Postat av: Anonym

Det va ju inga fel på mina onda tänder =(

2007-07-13 @ 11:17:35
Postat av: syrran

Attans då!! Det är den där uteblivna sömnen, som människosläktet är i behov av.... stod det inget om det i tidningarna i "stugan"??

2007-07-13 @ 21:09:53
Postat av: Minna

Nope.. nada.. jag känner mig lurad =/

2007-07-13 @ 22:16:09
URL: http://simplysolo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0