Jag lever

Det har blivit lite dåligt med inlägg på sista tiden. Min kreativitet har mest lagts på dikter och det har jag inte ingen lust att överösa er med så därför har det blivit lite tomt, tyvärr. Men jag lever och mår väl.

 

Nu är det snart bara tio dagar kvar tills att jag ska åka till Stockholm och tills det äntligen händer något i mitt liv. Jag ska gå på Grönan och äta sockervadd och åka hur mycket karuseller som helst, gärna tills jag mår illa som bara den. Fast en sockervadd får nog räcka ändå. Så ska jag bli presenterad för ett bra sushiställe om allt går vägen. Så ska det drickas öl, i lagom mängd så klart. Det ska hållas i pengar och det ska hållas i mobiltelefon och jag ska göra mitt allra bästa för att hålla i mig själv och inte tappa bort mig. Ska även försöka att inte missa tåget hem, eller dit för den delen. Det vore verkligen antiklimax om jag gjorde det.

 

På den här fina dagen med helt underbart väder ska jag hänga nere i tvättstugan, roligare än så blir det nog inte. Men hey, rena kläder är bra att ha har jag hört

 

Ha en bra dag och ta hand om er som aldrig förr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0