Jag hatar menlösa inlägg

Ikväll är det fest minsann. Mamma avslöjade att dom skulle komma hem idag så jag drog iväg ett sms som sa att dom ju kunde tänka på om dom ville vara hundvakt inatt och det ville dom. Eller ville och ville men dom kunde tänka sig att vara det i alla fall. Snälla föräldrar, mycket snälla föräldrar. Så nu väntar jag på att dom ska komma hem, fördriver tiden.. Så om du trodde att det skulle komma någon slags poäng med det här inlägget trodde du fel.
 

Det här är Charly, han är död tyvärr men jag har förevigat honom. Han var stor och vit.

image166


 

Här är tröjan jag ska ha ikväll, det är grårandig tyvärr, men jag ska nog ha den ändå.

image167


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0