Jag är så tråkig

Jag har upptäckt att ett av mina inlägg har blivit länkat. Ja, det är helt sant. Det har blivit länkat av någon bebbe som inte tyckte att det var rolig alls. Jag började ju så klart storböla för jag vill ju att alla ska älska mig och min blogg men samtidigt känner jag mig mycket ärad över att vara så tråkig att jag blir länkad. Blandade känslor minst sagt. Eller nåt.

 

Jag själv har svårt för folk som säger "fett" om saker, människor som stavar "egentligen" "igentligen" och som skriver "inponerad" istället för "imponerad", särskilt när de verkligen tror att det är så det heter. Så, nu vet ni lite mer om mig och min stavningsfascistiska läggning. Kanske lyckades jag knåpa ihop ett till inlägg som är tillräckligt tråkigt för att länkas, hoppas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0