Igår var det fest minsann..

Här är lite bilder från festen igår.. Behöver jag skriva nåt? Nää.. Titta och eh.. njut.. eller nåt..


          
image175

Jag är lätt snyggast på den bilden

image180

Titta! Lilla Christoffer! Honom lekte jag med när jag var liten och han var ännu mindre. Nu har han blivit stor och jag har blivit gammal =/

Okej men här kommer en summering i allafall:

Jag kramade en kille igår, en sådan där kompiskram. Han hade ingen aning om vem jag var. Jag trodde att jag visste vem han var. Men nu i nyktert tillstånd så inser jag att han nog inte var den jag trodde. Sån är jag tydligen, kramar okända killar på krogen till höger och vänster.


Mitt ex var ute, han hade en annan tröja på sig. Vi hejade inte. Kanske för att jag inte har svarat på de meddelanden han har börjat skicka på sista tiden. Lika bra det.


Dansade, blev trött, gick hem.. Alldeles för tidigt, innan krogen stängde till och med. Jag tror jag börjar bli för gammal för att gå ut. Fast i och för sig så somnade jag inte allt för tidigt ändå, eller mycket tidigt, beroende på hur man ser det, klockan var väl runt sex innan jag kom i säng. Satt uppe och försökte prata med någon men jag tror att det mest blev en envägkonversation för jag var inte så snabb på tangenterna. Fast jag började piggna till lite runt fem tror jag..


Som vanligt när jag vaknar efter en kväll ute så står mina skor under vardagsrumsbordet, jackan ligger i soffan och alla resterande kläder ligger i hallen.  Men vem bryr sig. Vem ser det?

Och nu kan jag omöjligt få texthelvetet att sluta ligga i mitten.. Jag ger upp..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0