fröken duktig vs fröken slarver

Jag känner mig så där äckligt duktig och konstigt vuxen när jag lagar mat åt flera personer. Så bara för att inte vuxenpoängen ska stiga i höjden har jag fortfarande inte diskat sen igår och om jag väntar ett par dagar till så kommer disken verkligen ha växt till sig. Då kommer det sannerligen att se ut som ett bombnedslag. Dom ska inte komma här och tro att dom kan ta över mig inte, poängjävlarna.


image182
Resultat: Vuxen och duktig.

image183
Resultat: Mindre vuxen och slarvig. Yeah!


Kommentarer
Postat av: storAsyrran

ojojojoj....!! men ok, dina matlagnings kunskaper kanske
höjer de där vuxenpointsen, ändårå... =)

2007-07-24 @ 23:02:58
Postat av: Minna

jag är faktiskt grym på att laga mat, om jag får säga det själv.. däremot skulle jag vilja ha någon som diskar =D

2007-07-25 @ 11:43:11
URL: http://simplysolo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0