Min hund är EMO

För det första är han helt svart, så har han en svart lång lugg som hänger för ögonen. Han går alltid omkring med döskalletröjor och nithalsband. Bara det visar ju hur EMO han är. 

Han sover jämt. Om han inte sover så ligger han och ser uttråkad ut. Som ett EMO. Han tycker att livet är skit helt enkelt. Han borde prova på att gå en dag i mina skor så får han känna på hur jag har det, jag som är provider och allt. Jag som måste ta ansvar medan han bara ligger där och är helt slö. 

Häromdagen kom jag, till min förskräckelse, på honom med att läsa Stig Dagerman. Då var det kokta fläsket stekt. Dags att gömma alla knivar och rakhyvlar.  

Jävla EMO-hund jag har.

Kommentarer
Postat av: mamman

Ja, men han är ganska söt ändå. Ge honom något gott att äta så glömmer han alla konstiga tankar.

2007-08-28 @ 15:20:42
Postat av: Minna

Han är väldigt söt skulle jag vilja säga, när han inte är så där tonårsrebellisk :)

2007-08-29 @ 16:58:41
URL: http://simplysolo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0