Humor i toppklass

Linda säger: Jag har fizat 300 spänn.

Linda säger: fizat

Linda säger: hahaha

Linda säger: Fixat!

Linda säger: Skall vi fia?

Linda säger: fiza

Linda säger: JAG KAN INTE SKRIVA


Minna säger:
Fiiiizaaat

Minna säger: Hahahhaha jag dööööör


Linda säger:
Hahaha jag meeeed.


Minna säger:
Det var den roligaste felskrivningen ever


Linda säger:
Haha jaa, jag dör av skratt här..


Minna säger:
Jag kan inte sluta skratta


Linda säger:
Det är nästan så jag skäms .

Linda säger: Jag har i alla fall fixat trehundra spänn till imorgon!


Minna säger:
Tårarna bara sprutar, jag kan inte ta dig på allvar nu.

Minna säger: Okej nu så.

Minna säger: Aaa nej det går inte!


Linda säger:
Hahaha

Linda säger: SLUTA!'

Linda säger: SLUTA SKRATTA ÅT FIZA!


Minna säger:
Hur fizade du dom då?

Minna säger: Hahahaha

Minna säger: Jag kan inte.


Linda säger:
Hahahhaa

Linda säger: Jag fizade dem genom att fråga far om han kunde fiza åt mig.


Minna säger:
Hahahahahha! lägg av!


Linda säger:
Hjälp mig att sluta skrattaaa!


Minna säger:
Hjälp mig du först!


Linda säger:
Jag måste dra nu.

Linda säger:Hörs senare ikväll.

Linda säger: "Jag har fizat 300 spänn"


Minna säger:
Hahaha fizat

Minna säger: Jaja hej!


Linda säger:
Hahahha

Linda säger: Minna du tar livet av mig..

Linda säger: NU GÅR JAG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0