When all is said and done...

Minna: OOo vet du!?
Tina: Nä?
Minna: Jag har jättemycket alkohol hemma! Coolt va!!??
Tina: Ja, coolt! Men varför har du inte druckit upp det?
Minna: Jag köpte det idag...
Tina: Jaha

Minna: Vi ska sitta på min balle heeela sommaren å dricka öl och kolla på pensionärerna i huset mitt emot, den har sol nästan hela tiden ..
Daniel: Ja, vilken härlig utsikt! Min balle har också skitbra utsikt!
Minna: Ja, sitter man längst ut, så är det nästan som att sitta på kaknästornet...
Daniel: Åh, tack!

-Runt tiden då Fogdö blev förlamad och den lilla noshörningen Nelson kämpade för sitt liv..-
Mamma: Stackarn!
Pappa: ja verkligen!
Mamma: Nu får dom väl avliva honom..
Pappa: Avliva!? Han får väl sitta i rullstol!?
Mamma: Rullstol? Gör dom rullstolar för sånna som han då?
Pappa: Ja det är väl för såna som han dom gör rullstolar!?
Mamma: Va? Nä men inte gör dom väl rullstolar för noshörningar..
pappa: Noshörningar?

Nu är min lägenhet färdigrenoverad! Den är sååå snygg.. Det måste firas med en öl på ballen.. Nu e det så fint väder så om jag har tur tittar pensionärerna på andra sidan ut så har jag en utsikt åxå... Men först måste det röjas, städas och ställas tillbaka.. Det tycker jag skulle vara tapetserarnas jobb.. Men men.. Ju mer arbete desto godare med öl sen.. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0