Topp 5 Störiga, kvinnliga kändisar

Jagvill!Jagvill!Jagvill!Jagvill!
Jag vill också Lista något! Alla har listor i sina bloggar and so will I!
Jag ger er läskiga, störiga kvinnliga kändisar topp 5 (Hur kan 'mjuk' stå som synonym till kvinnlig - det väl inte alls samma sak !?)

 

1. Madonna image70


Är en kommentar ens nödvändig? Senig, kabbala, Kabbala? Va är menas med det, bara dricka kabbalavatten? Är hon puckad på nå sätt eller? Var det någon mer än jag som råkade se en bit av hennes konsert som visades på svt häromsistens (japp, fortfarande suveränt uttryck) Sa hon 'Jump, mother fuckers'? Och den som påstår att hon kan sjunga är ju tondöv.. Du är ju snorrik nu, ge oss 'mother fuckers' a break och gå i pension allready! Och sluta köp barn från Afrika, va är uppe med det? Är det nya chihuahuan? Nya nya hippa acessoaren.. Alla som är nåt har ett litet afrikabarn på armen.. Om du verkligen vill hjälpa till skänk några miljoner till ett fattigt land istället för att exploatera små stackars hjälplösa barn för att bättra på er image.. (jo, jag vet att hon har hjälpt till med asmycket för dom fattiga men WHATEVER hon är fortfarande störig )


2. Angelina Jolieimage71

 
Det här med Afrikabarnen går ju att tillämpa som argument till att tycka att Angelina Jolie är läskig och det gör jag ju så klart.. Lite mer än Madonna eftersom Angelina faktiskt startade den här absurda 'trenden'. Men framför allt har jag aldrig riktigt förlåtit henne för att hon 'snodde'  Brad Pitt från Jennifer Aniston. Plus att hon ser så jäkla elak ut! Jag skulle inte vilja möta henne i en mörk gränd. Kan på riktigt inte förstå alla som tycker att hon är så himla snygg, satt ni och dreglade över de onda styvmödrarna i sagorna också? Nej! Ni får mig aldrig att erkänna att jag tycker hon är snygg! NEVER, I tell you! Jag är mer inne på typ snälla kändistjejer som Kate Hudson och Liv Tyler, dom är ju fina för dom ser inte ut att vilja döda en, eller suga livet ur en med jätteläppar...


3. Linda Isacsson image72 (Linda till vänster - nej, jag menar höger (!?) Whatever)

 
Högst placerade svensken på listan. Linda Isacsson har stora vita tänder, pratar störigt och jagar i ett tv-program och värnar om djuren i nästa. Om det är något som är både läskigt och störigt så är det dubbelmoral. När hon sitter och pratar (viskar - vilket hon också, störigt nog, gör rätt ofta) om den utrotningshotade snöleoparden eller någon konstig djungelapa och om hur sorgligt det är att den är utrotningshotad och om tjuvjägare, bad bad men. Allt jag hör är bla bla bla men jag ser i blicken att hon då fan hellre skulle ha vilja vara på tjuvjägarnas sida och få stoltsera med att han skjutit en. Dessutom är hon störig på Stewe Irwin-vis. Tänk på det nästa gång hon är nära ett 'farligt' djur och viskar in i kameran. Jag vill inte vara elak men vi vet ju alla vad som hände med Stewe Irwin (För er som inte vet så var det namnet på krokodiljägaren som blev dödad av en stingrocka -och det är sanningen!)


3: Carola
image73

Alla kommentarer är överflödiga. Faktiskt..

Carola med falskt leende: 'Hej Sveige!'
Sverige: 'whatever! Freak!' 


5.Linda 'Bionda'(!?) Rosing image76
 
Hon är i och för sig mer tragisk än läskig, men har någon sett hennes läppar för dom är riktigt scary! Ta skydd liksom för de kommer att explodera! Det är faktiskt läskigt med folk vars högsta dröm är att vara med i amerikanska playboy, liksom -sikta lite högre väl..? Och störig är hon ju definitivt.. Sluta ring aftonbladet om dina operationer, din missförståddhet i media, Fadde Darwich och din partibildning.. Ge dej nu! Snäääälllllaaaaa!!! Jag vill inte veta mer.. Jag vill inte se en enda till löpsedel med till namn på! Och jag slår ju mej själv i skallen för att jag gav henne ytterligare plats för enligt henne är ju all uppmärksamhet bra uppmärksamhet.. *suck* Är hon ens känd egentligen - i sånnafall för vad?

Det enda riktigt roliga inlägget jag har sett av henne i media är det här - Tack så himla mycket för den!: http://blogg.expressen.se/jimmy/entry.jsp?messid=116960

Bubblare! (dedikerad till Kermitimage78)

Snälla, söta, rara Tilde de Paula ingen bryr sig längre om dina ätstörningar, din brist på och längtan efter kärlek och din påstådda romans med Ronan Keating.. Så jag ger dej samma tips som Linda Rosing - sluta ring aftonbladet! Ring Linda Rosing istället (det är bättre om du ringer henne för hon verkar ha lite svårt att få fram telefonnummer) -ni är ju ungefär lika störiga så ni kan tillsammans diskutera era problem.. Eller ta med dej henne och sök hjälp för mediemissbruk eller nåt.. Fast jag måste ju säga att jag faktiskt tycker att Tilde är fin.. kanske därför hon inte riktigt kom med på listan.. Fast hon fick ju mest vara bubblare för att någon var så irriterad på henne att han nästan fick en hjärnblödning.. Så för att keep that from happening, here you go!

image79

Snart ger jag er den manliga (?) motsvarigheten till den här listan!


Kommentarer
Postat av: anna wintour VECKOMAGASINET

tilde de paula ville köpa min soffor förra året
hon är från uppsala

2007-04-23 @ 12:50:42
URL: http://annawintour.blogg.se
Postat av: Minna

Va hon störig?

2007-04-23 @ 13:10:09
URL: http://simplysolo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0