Time for confession

Jag ljög förut! Jag lyssnade inte alls på bäckporl och fågelkvitter. Jag lyssnade på en skittråkig intervju med Sonja Aldén i P3. Eller så var Sonja Aldén skittråkig - svårt att veta.

Dessutom hade redan charmen med att gå ut i skogen försvunnit efter att vi träffat på en hund som Solo började morra åt. Jag brottade ner honom i marken och han bet mig i benet.. Den andra hundägaren skrattade nedlåtande åt oss där vi låg på backen. Och jag ville mest gå hem igen..

Men vid det laget kände jag att jag väl var tvungen att plocka dom där jävla blommorna!
image86 BEVIS!

 

En dag! En dag ska jag vara högre i rang än min hund, om det så ska ta sex år till! Den där lilla nakna saken har ingen som helst respekt för the moneymaker - alltså mej.. Jag..

image87
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0