Ta inte mina serier!

Jag är ju en seriejunkie men jag är nästan mer beroende av P3 så när jag lyssnade på P3 populär idag när jag var ute med hunden så pratade de om serier - WOW liksom.. Två i ett.. Ett skönt radioprogram om serier.. det sorgligaste var att de pratade om serier som skulle läggas ner i USA för tydligen är det sådan tid nu tre veckor under våren - att bestämma vad som ska vara kvar och vad som ska läggas ner. Tydligen kan tråkserier få vara kvar om det är rika människor som tittar på dem.. Knas säger jag - men det kanske är för att jag inte är skitrik, eller rik alls egentligen.. I alla fall så fick jag lite ont i magen när man tänkte på vilka serier som kanske kunde tänkas läggas ner så när jag kom hem vandrade jag in på P3:s hemsida för att se om det gick att läsa någonstans.. Och så klart! Underbara, fantastiska, strålande P3 hade ju lagt in en länk där man kunde - inte bara se vilka serier som var i farozonen - utan även rösta på vilka man ville ha kvar! Jag ska ordna en kampanj. Titta!:


 RÄDDA "NEW ADVENTURES OF OLD CHRISTINE"!!! 


Skulle även vara lite soft att ha kvar: "Scrubs", "Supernatural" och "Medium"som också ligger i farozonen för nedläggning. Däremot skulle väl varenda människa klara sig utan den äckliga, vidriga totalt ofeministiska serien "According to Jim", trodde den var nerlagd för länge sen, eller möjligtvis är det TV3 som inte visar den längre.. kan tänka mig att den inte är lika populär i ett mer jämlikt land som Sverige (!?)

 

Gå in och rösta nu NU NUNUNUNUNU Men bara det jag vill ha kvar, ok!? Ni kan ju inte hålla på och ha egen vilja  hur som helst liksom..
http://www.usatoday.com/life/television/news/2007-04-11-sos-main-story_N.htm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0