Ogillar jag Lasse Lindh eller inte?

Jag hatar att jag verkligen gillar Lasse Lindh! Jag tycker att han gör helt skitskön musik som är så där lagom trallvänlig. Men de pratade om honom på P3, nåt om hur han var gubbig och bland annat hade uttalat sig  äckligt om öststatstjejer. Och då kände jag att inte inte gillade Lasse Lindh längre och ändå, ÄNDÅ blir jag skitglad när hans musik spelas - på just P3! Så känner jag att jag måste sitta och bara tycka illa om honom när jag lyssnar på hans musik.. Fast å andra sidan lyssnade jag inte så koncentrerat på det där radioprogrammet om honom heller för jag var ute och yrade i skogen.. Kan tänkas att det inte ens handlade om honom - Kanske sa dom Lasse Lund? Då har jag ju ogillat honom helt obefogat.. Måste gå till botten med det här.. Är Lasse Lindh ett äckel eller kan man lyssna på hans musik utan att ha dåligt samvete? Pratade dom om honom eller om någon annan? Dessutom var det ju Pang Prego och frågan är hur seriöst det var? Usch, nu blev jag osäker.. Ogillar jag honom eller inte? Återkommer om det så fort jag vet!

"Varje litet steg du tar och varje gång som du för.........................."

Hoppas jag har fel!

Ooo nu spelas Säkert! "Vi kommer att dö samtidigt" - Den är för härlig alltså.. Videon är ju helt galet söt med alla tecknade djur som bara dör hela tiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0