Nu är det vår!

Jag var ute på sista kvällspromenaden med Solo klockan 0.00 (Nyheterna började precis på radion då, tydligen har en polishelikopter störtat och presidentvalet i Frankrike är jämnare). Jag kommer ut och det är helt varmt ute! Visserligen hade jag kollat lite snabbt på termometern innan jag gick ut men man tänker inte på hur varmt 13 grader är. När man andades in, luktade luften vår med lite fukt i, kanske att det blir regn senare.. Jag drog in doften så många gånger och med så djupa andetag under promenaden att jag hade ont i huvudet när jag kom hem. Hoppas det blir fint väder i morgon! Jagvilljagvilljagvilljagvill ha fint väder imorgon!  Vad är bättre än kvällssol! Cosy, liksom! Me like!

image83

Fan va jag snubblade på soffhelvetet! Det är andra gången idag jag typ flyger över vardagsrummet, snubblade på internetkabeln tidigare idag och trodde att jag skulle dö lite.. Jag måste försöka sluta vara så exalterad hela tiden.. Imorron ska jag börja mitt liv som laid back*! OCH jag ska sluta pladdra! Yep, that's the new ME!

 

*("The term laid back is often used to describe a person who has a mild and easy-going personality. It can also be used to describe a place or situation (i.e. a laid-back atmosphere) that is quiet, relaxed or casual." Från Wikipedia)


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0