My confession: Jag tycker att Al Gore är HOT!

Jag tycker att Al Gore är sexig! Japp, jag skäms inte för det heller.. Längre... Han var sexigare på 90-talet men han fungerar fortfarande, trots att han har blivit lite äldre och lite rundare. Han har pondus och utsrålar säkerhet (och speciellt pondus är ett ord man inte kan använda om allt för många människor).. Sen att han engagerar sig och andra amerikaner i miljön är ju ett plus. Satt och tittade på Oprah igår när han pratade om global warming och propagerade för sin film "An Inconvenient Truth" som finns ute som DVD nu.. Bland annat på cdon.com för typ 149kr eller nåt..

image44

Senare på kvällen visades Covenient nog Day after tomorrow.. Oooo jag bara älskar naturkatastrofsfilmer! Läskigt och bra på samma gång.. Hade tända ljus i hela vardagsrummet, kurade ihop mig i soffan under en filt och åt glass medan jag tittade på människor som frös ihjäl på två sekunder.. Sweet!

I alla fall så hade jag inte tänkt erkänna något till någon om min crush på Al Gore men så medan jag satt och tittade på Oprah och Oh:ade och Ah:ade åt verklighetens global warmings-problem plingade det till på msn:en och en kompis frågade vad jag gjorde och jag svarade lite irriterat att jag engagerade mig i jordens problem genom att titta på glaciärer som inte längre finns tillsammans med Al Gore.. Då säger hon att hon tycker att "Al Gore är lite sexig... Och lite tjock" och helt plötsligt blev ju hon mer intressant än självaste Al Gore.. det fanns alltså fler som tyckte som jag, och helt plötsligt kändes min crush mer socialt accepterad och okej.. Vi diskuterade Al Gore en stund och jag kom med ordvitsen: "Åh, Al! Det Gore för mej!" Och sen insåg vi ju att vi bara måste ha det tryckt på en tröja tillsammans med en bild på Al Gore i Che Geuvara-stil! Nu gäller det att hitta precis rätt Al Gore-bild att trycka... det finns ju så många smaskiga bilder att välja på liksom...
Alla borde ha en gubb-crush! det är mycket hälsosamt!

Pondusen nästan osar ju om honom.. wouldn´t you say?
image47image51

Fattar inte varför man dreglar över Jude Law när Al Gore finns
image48image53


Kolla suget i blicken på den här bilden! Men man måste så klart tänka bort den fula jeansskjortan... Och "the weddingring"
image50


Varför ser inte svenska politiker ut så här för?? Hade de haft hälften av Al´s Pondus, utstrålning och sexighet hade ju politik varit så mycket intressantare.. Och nej! Fredrik Reinfeldt är inte snygg! Han ser ut som en förvuxen bäbis och han har ingen pondus och knappt någon utstrålning.. jaja, han ser bättre ut än Persson men det är ju just det - Vad är inte bättre liksom? Det var ju ganska lätt för Reinfeldt att ta sig över det hindret .. Det är ju som att gå upp efter Shrek på en skönhetstävling för folk som inte är troll..

OOo Någon som verkligen är snygg är ju faktiskt Gustav Fridolin.. Och han pratar så gulligt med sin fina mun.. Och han är smart...Och intressant.. Hela paketet.. Fast han är nästan för ung för pondus men man kan ju hoppas att det kommer rmed åren.. Men vart har han tagit vägen egentligen..
Jag såg att han skrev en bok (från Vittsjö till världenimage60 - som jag inte har men vill läsa), sen var han med i jeopardy men sen då? Jag vill ha mer Gustav Fridolin! Kalla fakta tittar jag inte på.. Är han fortfarande med där? Jag efterlyser Gustav Fridolin! Är det någon som har sett den här mannen?

image54image55image58

Sveriges enda svar på Al Gore (enligt mig och utan pondus men man ser ju klart och tydligt att den är på väg - när han kommer upp i Gores ålder kommer han garanterat ha samma pondus!)

Kommentarer
Postat av: Guaren

Öhh.. passar på och flikar in att Al Gore själv hade över 20% mer komsumtion av el än sina grannar... detta medans han FLÖG världen runt och visade sin Powerpoint presentation om hotet mot miljön...
Ops!

2007-07-04 @ 04:47:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0