Mitt liv som laid back2 -The end

Jag gick jättesakta ner på stan igår sen gick jag jättesakta hem.. Vet inte om det var på grund av min nya laid backa livsstil eller om det var för att det var så jäkla varmt att man skulle ha dött om man gick fortare.. Eller åtminstone svettats..
Sen har jag kommit på att hur laid back jag än är på utsidan är det alltid ett virrvarr av miljoner saker på insidan.. Kanske borde börja med yoga eller meditation eller nåt...  Men det har jag ju inte tålamod med...

Äh men vem är det som har bestämt att jag ska va laid back egentligen.. det var ju en jäkligt dum idé.. Fattar väl vem som helst att inte det funkar på nån som mej liksom.. Nu slutar jag vara laid back.. Jag ska ut och springa i skogen och snubbla över allt som finns att snubbla över där.. Blommorna skiter jag i!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0