Min Bäbis som Bäbis

På sin tid var SimplySolo på allas läppar inom Chinese Creasted-kretsarna (Jag pratar alltså inte bloggen nu utan hunden den är döpt efter - eftersom jag har tvärdålig fantasi och inte kunde komma på ett bloggnamn).. Alla som var någon, visste ju vem han var.. Hingsten från Chicago.. Nu jävlar skulle det avlas! Vilken värld.. När man hör det pratas om, eller när man hittar sidor om Chinese Creasted-hundar och utställningar och avel det verkar ju vara rena rama 'Days of our lives' - såpan! Tur att Solo kastrerades innan jag fick honom.. Orka med all den där dramatiken liksom. Men i alla fall så kan man googla på hans namn och hitta bilder -  tydligen (eftersom han är kändis eller nåt).. Då kan man också hitta hans finfina stamtavla (som jag i och för sig har på papper någonstans) och även få se hur hans två unga döttrar ser ut - eller ja i hundår är dom väl fullvuxna eftersom solo inte haft nå kulor sen 2002 (Känns lite konstigt att vara farmor vid 25). Man kan även se bild och stamtavla för hans tjej.. Tydligen har dom bara bangsat med varandra i alla fall för ingen av dem ar valpar någon annanstans - om inte hon har haft birasualt sex med någon byracka som inte passar in i Chinese Creastens fina värld.. Snacka om Lady och Lufsen.. Men det jag vill komma till - för jag kan ju inte bara lägga ut kort som alla andra - är att jag hittade bäbiskort på Solo som inte jag hars ett förr.. Weeee.. Och nu är jag tyst och visar dom.. Kolla in hans frilla på dom första korten, Elvis Presley släng dej i väggen liksom.. Okej men nu är jag tyst..


image66

image69


image68



Stackarn, han var precis i början av sin karriär som avels-och utställningshund då han utvecklade underbett och blev en fara för den fiiina Chines Creasted-kretsen.. Aja, skitsamma tänker nog han för han ar det troligtvis bättre med mej, men ibland tänker han nog tillbaka på sin Glory-days... Och på Bangsningen..


Inatt drömde jag och Gustav Fridolin och Kofi Annan.. Jag var på något slags fredsmöte men det enda jag kunde tänka på var vart fan jag hade gjort av min aquatini (festsugen much?) och hur jag skulle kunna få tag på fler utan att Gustav Fridolon skulle tycka att jag va knäpp.. Sen flirtade jag lite osmakligt med honom men han flirtade inte tillbaka och då blev jag sur och lät det gå ut över min bordsgranne Kofi Annan... Fan inte ens i mina drömmar går det som jag tänkt mej.. Fast jag hade i och för sig Antonio Banderas efter mej hela drömmen men han ville ju inte jag ha! Har även för mej att jag gjorde en ganska evil imitation av Lasse Lindh men det förtjänade han säkert!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0