Fortsättning: Lasse Lindh

Jag gick till P3:s arkiv och letade upp Pang Prego och kom fram till att det måste ha varit i måndags jag hörde det, inte igår alltså utan förra måndagen.. Alltså den 16:e. Så man kan ju lyssna på programmen i efterhand så det var ju bara att sätta sig ner och lyssna på måndagens program.. Det här är undersökande journalistik på högsta nivå! I alla fall så hänvisade programledaren till en artikel i Tidningen Bon där 15 mer eller mindre kända svenskar talar om porr och nu har jag försökt hitta den tidningen på nätet men bara komit fram till att det var i nr 37 som den här artikeln finns och där Lasse Lindh Bland annat  (buhuuhuu) säger apropå tjejer från öststaterna som utnyttjas av porren: "Tjeckiskorna är dom finaste öststatstjejerna, dom som finns nu." De fortsätter att prata om prostitution och Lasse Lindh säger: "Det finns lyckliga horor, jag ska maila några klipp." Det sista citatet lyder: "De bästa one-night -standen jag har haft är de som vill lyssna på min musik medan vi har sex." Blä, liksom!
 jag hänvisar allt jag här har skrivit om Lasse Lindh till Pang Prego I P3 den 16:e april

Så med tanke på de kommentarerna så måste jag nog fortsätta att må lite illa när jag lyssnar på Lasse Lindh och jag tänker inte lyssna på honom frivilligt!  =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0