Fogdö fortsätter att förvirra...

Diskussion med syrran apropå mamma och pappas diskussion om Thomas Fogdö.. Äpplet faller allt som oftast inte så jäkla långt från trädet..

 

Syrran: Men han fick väl dödshjälp, typ i Schweiz eller nåt

Minna: vem?

Syrran: Fogdö!

Minna: Nej men han är ju inte död!

Syrran: Jooo

Minna: Nej jag såg ju han på tv för inte alls länge sen..

Syrran: Ja men det kan ju a varit en gammal intervju..

Minna: Nej men alltså det var nåt lekprogram men Martin Timell

Syrran: Jaha

Minna: Det är inte han som spelade stålmannen du tänker på då?

Syrran: NEJJE! Inte Christopher Reeve, Han dog ju!

Minna: Jaa?

 

Jag vill också passa på att tacka för allt engagemang som har uppstått kring den här frågan och jag är glad att kunna säga med ganska stor säkerhet att Thomas Fogdö faktiskt lever eftersom han går att anlita som föreläsare och mental rådgivare.. Men Christopher Reeve är, som redan ganska enhälligt konstaterat, död ? troligtvis inte med hjälp av dödshjälp dock.. Och det ryktas om att Göran Kropp bara kollar ur länge man kan klara sig utan luft under jorden.. Men jag vet inte hur pass säker den källan egentligen är..


Kommentarer
Postat av: Hannah

Gahahaha.

2007-04-20 @ 19:26:10
URL: http://svartkajal.blogg.se
Postat av: "syrran"

Haha.. :)
Helt galet att denna högt "begåvade" familj kan stå för sådan underhållning!!

2007-04-20 @ 20:53:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0