Carro sa....

Carro sa att tapetserarna skulle komma jättetidigt (och jag litar på henne eftersom hon är en av mina bästa vänner och hon har erfarenhet inom området eftersom hon nyss har fått tapetserat). Ändå är jag lite tveksam:
 "Dom kommer väl inte före sju?" Frågar jag som hade tänkt ställt klockan på en typ kvart i sju...
"Jo, det kan dom göra!" Säger Carro och skrämmer upp mej ännu mer... Vilket resulterar i att jag ställer klockan på halv sju men är vaken från cirka fyra.. Plus att jag vaknar i ren panik över att det ska ringa på dörren när som helst men när jag tittar på klockan  så är hon kvart i två.
Ja, här sitter man... Klockan är halv åtta, jag är klar, hunden är påklädd men inga tapetserare finns ännu att skåda.. Den där Carro är inte att lita på alltså...

Gårdagen spenderade jag bland annat med att försöka få till ett kort där jag inte ser lurig ut.. Det misslyckades... Då ägnade jag istället min energi på att försöka få till ett kort på Solo där han faktiskt syntes.. Inte heller det var ett särskilt lyckat projekt... Då lade jag ner det och kollade på film, Be Cool.  Måste säga att dom hade inte heller direkt lyckats..Fast John Travolota har nå visst, det måste erkännas.... Såg även Tristan och Isolde häromdagen - blev mycket besviken.. Man tycker ju att om dom nu ska göra en film efter en berättelse så borde ju berättelsen och filmen ha någon slags likhet.. Dom hade lika gärna kunnat döpt filmen till Klas och Sofia... Åka snålskjuts på kända namn på det där viset är fan lågt! Men Rufus Sewell va riktigt snygg som Marke... Mmm.. Kan jag drömma om länge.. Om jag hade varit Isolde hade jag iaf mycket hellre tagit honom än töntiga Tristan...

image39

Solo till höger.. Syns han? Jag till vänster... Lurig? Eller lyckades jag att inte se lurig ut? Normal går ju också att diskutera..


image40

Jag till vänster.. (halva) solo till höger...

07.40 Nu kom tapetserarna...

image41

Solo, typ syns....

image42

Jag, typ inte lurig...

Äh..jag ger upp.. Jag gör mej inte bra på kort helt enkelt.. Å solo, han gör sig inte alls...

Kommentarer
Postat av: Tomas

Du gör dig jävligt bra på kort hörrö du.

Kram, knäppskalle.

2007-04-10 @ 20:18:19
Postat av: Karin

vilken söt vovve:)

2007-04-11 @ 20:24:55
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0