Aldrig nöjd

Jag har ingenting att göra i helgen.. Den ser ut exakt som jag ville att förra helgen skulle göra.. Jag kan typ ligga i soffan hela helgen och glo på film.. Så varför är jag inte nöjd för, nu då? Hela förra helgen när jag var uppbokad kände jag hur skönt det hade varit att bara vara hemma och slappna av och göra absolut ingenting och nu när jag har chansen känner jag mig uttråkad innan helgen ens har börjat! Kanske beror på vädret, man vill ju liksom utnyttja det på något sätt! Jäkla Sol - förstör mina planer! Eller så är jag helt enkelt aldrig nöjd.. 


Är det någon som har sett "Sunshine"? Den är jag sugen att se.. Och den passar till vädret.. så jokes on you Mr.Sun!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0