Vackra ord till slut

Jag pratade med min mamma idag. Verkligen pratade, så som man kan göra med min mamma. Min mamma är så bra. Hon får en alltid att se det positiva i saker som kanske inte ter sig så positiva för stunden. Hon kommer alltid med upplyftande ord. Hon får mig att må bra, att bli glad, att tänka framåt. Hon vrider och vänder på saker till allt det onda bara ser ut som en enda stor fördel. Min mamma är bäst.


Hon kan lyfta hela min dag bara genom ett par kommentarer i en blogg.


Mamma kommenterar inlägget om scenen med Didrik:

"Ja, men det var ju väldigt tokigt att just den scenen har fastnat. Det kan man ju undra över. Idag kanske Du ändå har fått bort den och kan skriva det där vackra som Du tänkt och som jag sedan kan kommentera att "Du kommer att finna det Du söker", för det kommer Du ju att göra....."


Jag svarar:

"Jo nu är den scenen väck.. Istället har jag Dylans "It's all over now baby blue" i huvudet. Men det kanske är att föredra ändå. Kanske att det blir några vackra ord till slut.."


Mamma svarar:

"It's all over now baby blue"...... Ja det blir nog några vackra ord till slut. Tror på och älskar Dig/Kram


Jag älskar min mammi också!

Det är väl vackra ord, om något :)


Kommentarer
Postat av: mamman

Tack gumman, ja det var vackra ord/kram

2007-12-04 @ 21:11:44
Postat av: Minna

Kram mammi :)

2007-12-05 @ 18:26:51
URL: http://simplysolo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0