Ytterligare bevis

Ytterligare bevis på min omogenhet.. Jag va ut förra torsdagen och hamnade på efterfest, vilket iof inte är helt ovanligt.. Men klockan sju på morgonen sitter vi och dricker glögg (utan russin och mandlar).. Och det kändes mysigt på nå sätt..  Det var glögg eller folköl att välja på.. Jag har upptäckt att jag tycker alkoholfri glögg är godare, eller så var det bristen på mandlar och russin som gjorde att det liksom inte kändes likadant..  Till detta satt vi och tittade på ett urgammalt julavsnitt av galenskaparna - snacka om kontrast.. Allt kändes så juligt och bra.. Vid halv åtta var jag tvungen å gå eftersom hundvakten skulle komma hem till mej med doggen då.. Ute är det mörkt och det känns som om det fortfarande är natt - förvirringen är total när det är en massa folk ute och ungar som ska till skolan.. Det är bara att snubbla hem, full som en kastrull och skämmas inför byggarbetarna.. Var i allafall tillräckligt klar för att vingla in på Time, stinkandes alkohol och köpa frukostbröd..
Hade tänkt att jag skulle vara lite vuxen och gå upp och se Lucian på tv igår.. Orka gå upp klockan sju om man inte har varit på fest dagen innan - sov till elva.. Moget..

Kommentarer
Postat av: Hannah

Hahah, känner igen mig totalt.

2006-12-14 @ 17:19:00
URL: http://svartkajal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0