Torsdagsfylla och Fredagsbio

Jag å Dahlia



Japp.. Gjorde det igen.. Full å vinglig på krogen med nå lurigt i blicken.. Ja men va ska man göra då?? Jag måste ju visa mej ute någon gång å när man jobbar hela helgerna är det ju liksom på torsdagarna man får passa på.. Det var så där ute.. Vart nog kanske lite för full.. Aja, smet inte iväg på efterfest i allafall men vaknade ändå på fredagmorgon med världens huvudvärk.. Kände mej inte jättemotiverad att ta med syrrans son på bio.. Fast filmen (Eragon) var bra även om det va lite svårt att koncentrera sig med all huvudvärk, magont och illamående.. Det gjorde inte saken bättre att systersonens kompisar gjorde sällskap med oss på vägen hem.. Tre skrikande tioåringar är ju ingen direkt drömdejt när man är bakis.. Jag ringde Carro och höll mej på tio meters avstånd från läskspottande, popcornkastande, gastande barn och hoppades att ingen som gick förbi skulle förstå att jag hörde ihop med dem..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0